• Wpisów:123
  • Średnio co: 21 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 23:26
  • Licznik odwiedzin:9 799 / 2656 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
To już?
Ale króóótkooo .

Niesamowita dawka muzyki!
Bru na dywanie z Hooligansami na różówo to było cos cudownego.
Nie gorzej się prezentowali na scenie, jego głosu na żywo mogłabym słuchac, słuchac i słuchac...

A! Noi boscy LMFAO ja ich UWIELBIAM.
Oni rządzą haha
Dali nieźle czadu.
Tak jak Bru, który jak szedł po nagrodę shufflował co nieco przed Redfoo i Skyblu...
Ogólnie po ogladnięciu jestem zadowolona.
Zwłaszcze z części, po oficjalnym zakończeniu, gdzie własnie przed chwilą prowadzący rozmawiał z chłopakami z LMFAO. Kurde gamonie, widac, że to krejzole haha
Paaaartyyy rock is in the house tonight <33



Ojc, ten świat muzyki jest piękny <3


Kiedy sie dalo biegałam do pokoju zobaczyc jak tam Must BE The music.
Wygrał MAciek Czaczyk.
Nie wiem czemu mam z nim skojarzenie że go łączy cos z Brunem .
Nie wiem może ta gitarra może jeansowa katanka .
W każdym bądz razie może byc.
Na nikogo jakos bardziej nie stawiałam, ale w gronie tych ktorzy mogliby wygrac byl własnie Czaczyk.
Do tego raggafaya, za pozytywny sound, Mash Mish też fajnie grają i Brus Brothers, tez byli spoko
 

 
tarararam!


A kto ma własnie taki plakat?
Ha! Nuta !.

A! i mamo, wcale nie piszczałam na środku tesco jak dziecko... , ale dzięki, że kupiłas

Jakby ktoś chciał to do kiosku i kupowac Twista .
buuuuziioool
 

 
Okeej to lecimy z wpisem.
Jako, że doznałam zaszczytu nominacji od http://brudnopisnastolatki.pinger.pl/ .
Jeszcze raz dzięki .


Na początku nie za bardzo wiedziałam co napisac, ale w tym momencie to już mam tyle pomysłów, że nie wiem co wybrac bo w takim przypadku SIEDEM punktów to za mało .Może sie więc okazac, że w jednym podpunkcie będzie o wiele więcej informacji niż powinno , ale to się wytnie .

No to jedziemy!

1. Możemy zacząc właśnie od tego, że siódemka jest moją naaaaajukochańszą liczbą pod słońcem <3 .


2. Oprócz samego Bruno Marsa, mam jeszcze wiele innych zainteresowan... nie tylko muzycznych .
Chociaż mimo wszystko to muzyka jest królową mojego życia .
Spokojnie można to nazwac uzaleznieniem.
Cpam ta muzykę jak szalona . I od tego właśnie też, jak sądzę wzięła się moja ksywa: 'Nuta'.
Tak zaczeli wołac za mną znajomi jak tylko ogarnęli, że praktycznie nie roztaje się z muzyką tudzież sprzetęm muzycznym , na którym mam ukochane kawałki .


3. Pod trójeczkę wrzucimy także temat związany z muzyką. Oprócz tego że kocham Bruna,a to wiedzą wszyscy , bo inaczej by mnie tutaj nie było słucham różności. Nie chcę tego sortowac w konkretne gatunki, style czy artystów bo tego jest naprawdę wiele... Codziennie natykam się na coś nowego, codziennie szukam w muzyce czegoś nowego .
Ostatnio na tapecie mam soul z r&b,trochę jazzu. Takie wiecie murzynki z potężnymi... głosami .
Jill Scott, Erykah Badu... kojarzycie?

Oprócz tego jakby mnie ktoś spytał o mój prywatny osobisty hit wakacji 2011 byłby to niewątpliwie
'Party Rock Anthem' duetu LMFAO.
Jaram sie tą melodią nieprzeciętnie od ponad dwóch miesięcy. Kocham to. Kocham ta piosenkę, kocham ten klip, kocham to jak oni tam tańczą
po prostu 'Everyday I'm shufflin'.
A! I kocham całą 'ideologię', która z tego płynie
Teledysk do tego oglądam baaardzo często.
Uwielbiam patrzec na ich ruchy, na tą teledyskową imprezową atmosfere... <33
Chciałabym umiec tańczyc tak jak oni , a raczej skakac .
Narazie chodze tylko i ewentualnie śpiewam refren lub powtarzam: shake that albo everyday i'm shufflin.. .
To wystarczy może .
monday shuffle, tuesday shuffle..




4. Pod czwórkę ładujemy moje pozytywne (czasami aż do przesady ) podejście do wszystkiego .
optymistką się urodziłam i nic na to nie poradzę .
Stąd zdarza mi się rozgadac na byle temat w najmniej odpowiednich momentach... i NADUŻYWAC EMOTIKON > haha .

5. Moja kolejna miłośc - speedway <33, jeśli wiecie o czym mówię .
W spolszczeniu po prostu żużel.
Sport, czterech gości, jeździ w kółko na motorach, to tak w wieeeeeeelkim skrócie .
I z tym tez wiąża się moje kolejne sympatie. Znaczy wiecie.. ulubieni zawodnicy...
Co prawda jest ich trochę, ale nie żebym musiała ukladac jakis ranking ulubionych.
chocby Janusz Kołodziej, czy Fredddie Lindgren - tego to lubię, jakby ktoś chciał to można go 'pośledzic' na twitterze .
Freddie, własnie robię Ci reklamę.. .
Noi jest jeszcze Tai Woffinden, z nim to jest taka historia, że chłopak jest szalenie uroczy <3.
Dobrze sobie radzi w żużlu, a do tego ma niemniej słodki usmiech od Bruna . I lubię jego skate'sowski imidż i wydziarane łapki haha.
I to do tego stopnia, że powiedziałam ostatnio koleżance, że jak mi tylko znajdzie takiego 'Taia' w moim mieście to moge się z nim hajtac chocby jutro! Tylko podobny ma byc!





Wytrzymajcie jeszcze chwilę bo teraz już:
6. Tutaj moge dac hmmm... chwila, pomsyły mi się wyczerpują .
No dobra, ze mam brata bliźniaka .
Żeby nie było jestem od niego starsza... o całą minutę . Niestety (albo stety ) nie jesteśmy do siebie w ogóle podobni. Ani z wyglądu,ani charakterologicznie . chyba jedyne co mamy wspólnego ze sobą, to, że oboje mamy świra na punkcie wyżej wymienionego speedway'a.
Za to o wiele bardziej podobne do mnie mam siostry.
Jedną starszą, druga młodszą . Ta druga o dwa i to ten wiek, że się słucha Justin Biebera...
Tjaaaa dziękuje za wyrazy współczucia ..

7. To ostatnia. Hmmm co bu ty dac.
Mogłabym tu odgapic od Zarazki i napisac też, że po raz pierwszy z głosem Bruna miałam kontak zaraz świeżo po ukazania się 'Billionaire' .
Ale może napiszę o mojej niezwykłej bliźnie.
Blizna ta ma miejsce nad lewym kolanem, jest niedużego rozmiaru i kształtu hmmm... trójkąta .
A zaopatrzyłam się w nią taki sposób, że mając rok czy dwa latka chciałam sobie nogę uprasowac żelazkiem... . Ot taka fanaberia dzieciaczka . Taką pamiatkę mam z dzieciństwa...
Prawie jak tatuaż .

A teraz, Czytelniku, serdecznie Ci gratuluję jesli przebrnąłes przez te moje wywody...
Jestem pod wrażeniem i możesz byc z siebie dumny .
xoxo


I wiem, ze teraz to ja powinnam kogoś wynominowac, ale może pominę ten fragment gry.
Żeby nie powtarzac się tam z blogami .
Wybaczcie.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 



O i jest i song, o którym mówiono.
Znaczy to chyba ten.
I tak hmmm... troszkę w jakies takie dicho poszli... .
No, ale Adaśkowi to moge wybaczyc chyba wszystko .
Zreszta tak samo jako Brunciowi ;P

A teraz wesołych holidayów Wam życze
  • awatar preen: tyyyle czasu się do ciebie nie odzywałam! mam nadzieję, że mi to wybaczysz ;) swoją drogą piosenka totalna porażka, ale dokładnie się zgadzam- adamowi mogę wybaczyć wszystko, mimo iż moja miłość do niego chyba już wygasła :d
  • awatar A i r ♥: to nie misiek :D to prawdziwi króliczek :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Dla Zarazki ;P bo wiem, że lubi ;D

Co prawda nie sam Cee-lo, ale myslę, że dodatek Adama i tej tam reszty nie robi aż takiej różnicy.
A myślę nawet, że obecnosc frontmana Maroon5 sprawia, że jest fajnie ;P. Przynajmniej u mnie ;P.


BTW coś mi się obiło o uszy, że Adaśko Levine będzie robił jakiegoś songa z Kryśką Aquilerą.
Mam nadzieję, że będzie fajny .
  • awatar It's Better If You Don't Understand: Awwww :* Dziękuję Zarazko ;) :* Śliczne wykonanie <3 Levine i Kryśka razem ? Na pewno będzie świetnie, Aquilera ma śliczny głos, Adam też <3 ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 



Oł jeee



P.S. wie ktos o co hodzi Chanel, że coś sie strzela do Bruna? ;D
 

 
Ma ktoś może twittera?
Bo sama swojego odświeżyłam i ogarnęłam, powiedzmy.
Tylko, że raczej nikt z moich znajomych go nie ma i tak nie za bardzo mam co tam robić haha.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Coś z nowości

Zaczarowała mnie ta piosenka .



Bardzo taka... taka... hmm, nie wiem jak to nazwac , może przyjemna?
Bardziej niż przyjemna
  • awatar It's Better If You Don't Understand: @Nutełka: W reklamie ? Może, ja tego nie pamiętam :p Pamiętam teledysk do tej piosenki , tylko wtedy, pracował pod innym pseudonimem :p
  • awatar Nutełka: @It's Better If You Don't Understand: a wiem leciało kiedyś, kiedyś w jakiejś reklamie, nie? Tylko, że wtedy nie wiedziałam jeszcze, że to ten pan :P
  • awatar It's Better If You Don't Understand: @Nutełka: Ja pamiętam Cee Lo jeszcze z piosenki 'Crazy' uwielbiam ją <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
ekhm ekhm.
Attention! .
Dokładnie dzisiaj jedenastego maja mija rok, odkąd poznałam pana o pseudonimie Bruno Mars!.
Dokładnie rok temu moje oczy po raz pierwszy ujrzały teledysk do Billionaire'a .
I co mnie bardzo cieszy ta piosenka nadal wyzwala we mnie takie pozytywne emocje jak za pierwszym razem , nadal lubię, a nawe bardzo lubie jej słuchac bez jakiegokolwiek znudzenia .
Jest piękna, jest pozytywna, można przy niej chilloutowac <33

Po raz kolejny na tym blogu, przed panśwtem Billionaire!
Travis McCoy i Bruno Mars!


Jeeejaaa jak widzę Bruncia grającego na początku na gitarce to jeeezuu... haha ;D


A cały teledysk to już bez kitu chyba znam na pamięc

A tak na dowód rocznicy, mój wpis z mojego innego bloga, sprzed roku, z 12 maja 2010 :

"Wczoraj wpadłam na rewelacyjna piosenkę:

*Travis McCoy feat. Bruno Mars - Billionaire.*

Świetna jest, taka pozytywna, jest cos w niej takiego " słonecznego", a ten głos Bruno Marsa... .Słucham tego na okrągło.Love it! Całości dopełnia videoclip, fantastyczny.

Można się 'czilałtować' i chcę mieć zawsze takie wylajtowanie jak wtedy kiedy słyszę tą nutę, albo oglądam teledysk.

.

"...I wanna be a billionaire so fricking bad
buy all of the things I never had
uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
smiling next to Oprah and the Queen



Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
for when I’m a billionaire..." "








Wiem, że znacie te fotki na pamiec juz pewnie, ale nie mogłam sie powstrzymac .

Przez ten rok dużo dowiedziałam się o Bru bru, głównie dzięki Wam dziewczyny ;*, pojawiły się nowe utwory tegoż artysty , mnóstwo fot i wydarzeń z nim związanych.
Także życzę sobie i Wam kolejnych lat z Bruno Marsem i jego nowych wspaniałych piosenek noi najważniejsze : wreszcie jego koncertu, tutaj u nas w Polandii .

To otwieramy szampany i świętujemy... ;D
xoxo
  • awatar aianna: ta piosenka przywołuje mi samie miłe wspomnienia :) nie mogę uwierzyć ,że to już prawie rok,pamiętam początki jakby to było wczoraj
  • awatar It's Better If You Don't Understand: Ta pierwsza to moja ulubiona :* Jeżeli dobrze pamiętam to moja rocznica będzie ok 27 czerwca :p
  • awatar ❤sweetcat❤: Ta piosenka jest taka magiczna :) Dzięki Bruno oczywiście :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Udało mi się nawet obejrzec Must Be The Music, to chyba z racji tego, że dzisiejszym odcinku o finał walczyli Rotten Bark i Tomek Cebo.
Rotten Bark, całe szczęście przeszli do finału i się ciesze, bo od początku na nich stawiałam.
Jak na castingach usłyszałam ich ' king of the disco', pomyślałam 'faaaajni są' .
Dają po garach, haha .
Dzisiaj polecieli trochę spokojniej, ale i tak dali radę .


Troszke szkoda mi Tomka Cebo bo on niestety nie przeszedł, chociaż może uda mu się wywalczyc 'dziką kartę' bardzo bym chciała bo jego spojrzenie na muzykę mi sie podoba .
Ja mam jakąś słabośc do takich indywidualistów, . Chyba spoko z niego gośc, moim zdaniem , szkoda, że nie wszedł bo liczyłam, że zobacze go w finale bo wydaję mi sie, że zasłużył .


Poza tym zastanawiam się czy we wszytkich półfinałach bądź jeszcze castingów miałam jakichś innych faworytów, ale tak na powaznie to głównie stawiałam na właśnie chłopaków z Rotten Bark i Cebo.
No chyba, że jeszcze standardowa różowa taczka lub zespół PodobaMiSię, ale to raczej w takim humorystycznym,żartobliwym podejściu do muzyki ,a nie na serio.
Ale są zabawni

Szaleńcy





Ułoooo Łozinie sie wyraźnie podoba haha
 

 
Yhyh.
Nie.Nie.Nie.Nie.Nie.Nie.Nie.
Zezłościłam się baaardzoo dzisiaj, znaczy wczoraj bo dopiero dzisiaj sie dowiedziałam, że Tolo odpadł z YCD.
Co dla mnie jest równoznaczne ze skandalem jakimś.
Oglądnełam tą powtórkę, bo lajfu nie mogłam bo oglądało sie ukochaną Barcę, dobrze, że przynajmniej ona wygrała.
Ale w chuj, żałuję, że nie wiedziałam, że Paweł miał solówkę, bo bym wysłała esa, czy dwa, albo trzy nawet jakby to miało chłopakowi pomóc.

Nosz do chuja wafla to był mój ulubieniec od początku do końca! Cieszyłam się cholernie jak w Casablance przeszedł jako pierwszy do finału.
Mój faworyt!
Chyba tego nie przeżyję.
Rozważam nawet zawieszenie oglądania tego programu, na czas nieokreślony, chocby wszystkie tańce miały byc tańczone do piosenek Bruno Marsa . Chociaż nie, wtedy może bym odwiesiła.

I ciul, że ta samba mu nie poszła... Tolo w hip-hopie był najlepszy!.
Strasznie mi szkoda... grrryh!
No czemu?

A bo hip hop nie może coś się przebic, przez wyskoki, podskoki, szpagaty i inne piruety.
Sam Tolek właśnie sie w ten sposób wypowiedział po ostatnim lajfie i ja tu się z nim zgadzac.
Nosz kurka...
Zdecydowanie za wcześnie odpadł...

A tą solówę, która zatańczył to po prostu dla mnie kosmos i esencja dobrego hh.
Kapitalnie mu to wyszło!
Żeby nie przedłużac,dla mnie Tolek i tak jest mistrzem.










I Dźwięki z jego solóweczki (szkoda, że ostatniej )
 

 
Za dużo tvn-u
Zakochałam się w tej piosence
 

 
Jako, że ostro choruję ostatnio to siedzę w domu i słucham radia w porannych godzinach.
I oto takim sposobem dzisiaj w esce udało mi się wyłapac w serwisie hotplota mała ciekawostkę o Bru bru .

Bruno wypowiedział się tam na temat swoich nakryc głowy. Mianowicie okazało się, że Mars chodził w kapeluszu bo po prostu nie chciało mu się czesac swoich włosów! A to leniuszek...
Tutaj link do artykułu:
http://www.eska.pl/hotplota/news/bruno_mars_pozegnanie_z_kapeluszem_foto_bruno_mars/53370

W którym na nieszczęście można wyczytac, że Bruno ma dośc noszenia kapeluszy itp i ma zamiar z tego zrezygnowac.
Dżizyyys! Jak to tak Bruno bez kapelusza?
Przecież to jego nieodłączny element .
Przecież Bru bru bez kapelusza to jak ... yyy Paryż bez wieży Eiffla... .
Ja go pokochałam w tym kapeluszu, przecież... .
I uwielbiam jak ma coś na głowie, nooo może poza tym okropnym czarnym kaszkietem .
Ofc, że Bruncio ma fajny fryz, może nawet lekko a'la Elvis , ale ja go błagam na wszystkie świętości żeby z kapelutka nie rezygnował...a przynajmniej nie do końca .


A i w podkładzie tego artykułu leciało...
Just The Way You Are .


No jak to tak, Bruno bez kapelusza...
  • awatar Nutełka: @preen: No ja mam nadzieję, że dazda łatwiejszą :d. OStatnio nam robili próbną to mi wysżło 36 procent :D haha. Szału nie ma, ale zdane by było :p. Tobie tez na pewno się uda ;). A o wakacjach to moge pomarzyc.... :) jeszcze trochę mi zostało... i nie wiem czy wytrzymam bo ja juz ewidentnie nie mogę... po prostu nic mi się nie chce i czuję się jakoś już zmęczona szkoła jak nigdy w zyciu jeszcze... No ale zobaczymy ;)
  • awatar Olgaa: w piątek napisałam ostatnią maturkę, więc mam WAKACJE! jestem zadowolona ze wszystkiego, oprócz matmy i przedmiotów dodatkowych (bo w ogóle się nie uczyłam), ale mam nadzieję, że jakoś uda mi się zdać tą matmę. bez kitu, rok strasznie szybko zleci, ja na twoim miejscu zaczęłabym się już uczyć^^ w tym roku matma, to był istny kosmos, do tej pory jestem załamana, że mogłam tak spierdolić. ale mam nadzieję, że przynajmniej wam dadzą łatwiejszą ;)
  • awatar Olgaa: ja właśnie jestem w trakcie tego koszmaru. jeśli chodzi o mnie, to mam straszne problemy z matematyką, a teraz dali taki trudny arkusz, więc wątpię, że zdam. ale z reszty egzaminów jestem na razie zadowolona. myślałam, że będzie gorzej.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (17) ›
 

 
Apel i ostrzezenie dziewczyny!!
Gdyby ktorejs z Was wpadl do glowy pomysl powieszenia sobie podobizny Bru Bru przed biurkiem lub w jego okolicach to polecam wyjsc na spacer, przewietrzyc sie i zapomniec o tym .
O ile baaardzo przyjemnie sie na niego patrzy o tyle w ogole nie pomaga to w nauce .
Zapewniam Was bo niedawno Bruncio "zawisl' u mnie w prawie centralnym miejscu .


A! I widzial moze ktos w empiku ta gazete z fotosami Bru bru?
Bo ja to kurde, nie mam nawet czasu wyskoczyc i zerknac .


P.S. prosze o wybaczenie, jesli chodzi o polskie znaki w tym wpisie (wiem, ze to sie masakrycznie czyta ), ale mam jakis problem i mi nie wskakuja polskie "ogonki" .
Mam nadzieje, ze to tylko chwilowe..
Buziam


Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Noi koniec.
Wkurzyłam się.
Nie, nie wkurzyłam się... gorzej...
TERAZ PRZEPRASZAM, ALE BĘDĄ LECIAŁY WULGARYZYMY!
... wkurwiłam się,
Bo wiecie, wkurza mnie polityka, nie od dziś.
Wkurza mnie to, że nie robią nic co do nich należy.
Wkurza mnie, że właśnie zamiast wypełniania obowiązków, pakują się w to co nie trzeba.
I wkurza mnie to, że pakując sie w to, pierdzielą wszystko!.
Przeżyłam to, jak się pakowali do sportu i coś tam ustanawiali, ale tego, że chcą się pakowac do muzyki już raczej nie!.
I nie pozwolę, żeby ktokolwiek mi mówił czego mam słuchac i narzucac cokolwiek, bo tego nie lubię.

Otóż sprawa wygląda w skrócie tak. Przestawiciele (podobno ) ludności (znaczy się politycy, chuj wie kto, bo się tym nie interesuje ) wpadli na pomysł zajebistej ustawy!
Wymyślili sobie, że 33% piosenek puszczanych w radiach w ciągu miesiąca, mają byc to piosenki polskojęzyczne!
No skandal. Wychodzi, że 60% piosenek w godzinach od 5 do 24, mają byc piosenkami po polsku!
No pojebani!
Tak sie wkurzyłam, że nie mogę.
Nie dośc, że ograniczą mi słuchanie ulubionych zagranicznych hitów, to cała akcja uderza także w polskich artystów śpiewających czy produkujących po angielsku, na przykład.
Ale takich artystów jest? No sporo.
Chocby najbliższe mi: utwory Roberta M, afromental itd... nie wspominam już nawet o Bruno Marsie czy innych zagranicznych artystach którzy w radiu lecą.
I z racji tego, że jacyś politycy, wpadli na genialny pomysł, ja mam słuchac, czegoś co mi nie odpowiada?
Zacznie sie puszczanie w radiu artystów typu: Doda, Piasek, Maryla Rodowicz, Edzia Górniak, Bajmu, Kombii...
I z całym szacunkiem dla tych artystów i ich fanów (broń Boże, do nikogo nic nie mam ), ale to nie jest repertuar, którego mogłabym słuchac non stop.
A cholera jasna, zbulwersowało mnie to, bo na radiu akurat mi zależy bo jesli o to chodzi jestem stała użytkowniczką.
Z kolei radio jest największym nośnikiem muzyki, więc powinny leciec tam utwory, które sie ludziom podobają, a nie dlatego, że są po polsku.
Zresztą przecież tych piosenek polskojęzycznych nikt się nie wypiera, przecież one też lecą w radiu.
A że jest ich mniej?
Jeśli piosenka jest dobra to się sama obroni i będzie po tym radiu hulac, a jak nie, to przeciez sorry nie moja wina, że jakiś artysta,/ artystka nagrał/a słabą piosenkę po polsku i nikt tego nie chcę słuchac.
Jak coś jest słabe=to nikt tego nie słucha= jak nikt nie słucha, to nie leci w radiu proste!.
I rozumiem, że są osoby, którzy lubią słuchac piosenke po polsku, bo lubią wiedzie o czym słuchają, ale tak ak mówię, tych po polsku utworów nikt się wypiera one też są .

Nie mówię, że w polsce nie ma fajnych piosenek bo są! I niektórych sama słucham bo mi się podobają, ale dlaczego mają byc ograniczeni artysci którzy nagrywają w innym języku niż polski!.
Sama też zresztą słucham artystów nawijających w ojczystym języku, tyle, że sa to artyści, którzy w radiu nie sa puszczani typu, Grubson czy Pezet. No ale to akurat rozumiem bo w nich by może zbyt dużo brzydkich słów , cho prawdziwych. Zdenerwowałam się aż mi się odechciało jeśc...

I wkurzyłam się no bo radia słucham i dlaczego nie mam sluchac w większości tego co lubię.
Muzyka jest dla mnie ważna, nigdy nie ukrywałam, zresztą chyba nie od parady wołaja na mnie 'Nuta' .
Zresztą dla większości młodych ludzi music odgrywa ważną rolę w życiu.

Wobec tego pomysłu, z inicjatywą wyszedł jeden z najlepszych dj-ów w Polsce - Robert M, który proponuje petycję przeciw tej ustawie.
Tutaj w tym filmiku jest wszystko powiedzianeiframe width="408" height="230" src="http://www.youtube.com/embed/knJemD2seqk" frameborder="0" allowfullscreen>


Tutaj jest link do petycji:
http://www.petycje.pl/petycja/6838/przeciw_nowelizacji_nowej_ustawy_o_radiofonii_i_telewizji.html

Kochani! nie przechodźcie obojętnie.
Wpisujcie się i podawajcie dalej.
  • awatar Nutełka: Jezu... candy girl... aż mi sie słabo zrobiło... uhhh :d.
  • awatar It's Better If You Don't Understand: ox Przecież jak ja będę musiała całymi dniami słuchać w nysce Candy Girl, Dody i innego szajsu to oszaleję :/ Jeszcze nam będą mówili czego mamy słuchać :/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Tutaj 'odgapię' sobie temat od Zarazy.
Mianowicie Top the world.
Koncertowa wersja, którą normalnie kocham i która zwala mnie z nóg, a raczej pobudza do ruszania nimi .
W tym jest taaaka energia, że chcę mi się skakac i krzyczec .


I jeszcze ta wstawka z piosenki 'Bulletproof' z La Roux <33.
Pamiętam jak kiedys, gdzieś na początku to tutaj wrzucałam .
Ale w necie jest mnóstwo innych aktualniejszych livovych wersji tej piosenki.
Na przykład:

*************************
Niedawno przypomniałam sobie o piosence nothin on you.Już prawie o niej zapomniałam, ale na szczęście w radiu mi przypomnieli i ostatnio dośc często tego słucham .
Pamiętam, że wrzucałam też tutaj kiedyś wersję live z B.O.B., która chyba porządnie się jarałam .
Znalazłam ją :

Nie wiem dlaczemu, ale strasznie lubię wracac to starych ulubionych filmików, taki sentyment .
<33, a ten na pewno jest jednym z ulubionych .

*************************
Odniosę się jeszcze do Los Numeros . Mam nadzieję, że nikt mi nie miał za złe, że trochę dubluję tematy .
I tak chyba wybiorę się na ten film . Jak mają taki sountrack to chyba warto, zwłaszcza, że film jest komedią w dodatku podobno niezłą .
Nawet dowiedziałam się o czym jest więc myślę, że piosenka Billionaire jest na właściwym miejscu.
Słowa "I wanna be a Billionaire" pasują jak ulał do głownego bohatera Kuby, który jest policjantem,w dodatku przystojnym ( w tej roli Lesław Żurek).Latają za tym policjantem podobno laski , jedna z nich, chyba sąsiadka Kuby wysyła kiedyś za niego los na loterii, co policjant czynił dośc regularnie, zawsze wysyłając te same liczby. Jednak z racji zapracowania, bo chyba ściga jakichs ważnych gangsterów,o tym zapomina, noi wtedy własnie tego losa wysyła za niego jego sąsiadka, która trzeba dodac jest w nim zakochana .
W najgorszym dniu swojego życia Kuba i Ania (? chyba tak jej było , mówiłam, że nie mam pamięci do imion ) dowiadują się, że wygrali bodajże 17 milionów i chyba będą się przekonywac, że pieniądze szczęscia nie dają .
Także myślę, że Billionaire dobrze wywiąże się ze swojej roli i ciesze się, że to właśnie ta piosneka promuje film .

Cieszę się z racji tego, że tak jak u Zarazki , poprawia mi humor mimo, że znam ją już od prawie roku i jeszcze mi się nie znudziło jej słuchac.

Jest dla mnie potężnie pozytywna, noi przede wszystkim kojarzy się z moimi początkami marsoholizmu .

Nie wiem czy komulkolwiek bedzie chciało się to przeczytac, ale jesli tak, to dziękuje .
Buzioleeee ;* ;* ;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

brudnopisnastolatki
 
missnuta
 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

missnuta
 
brudnopisnastolatki
 
Zarazka, zagadkę mam . A raczej problem .
No bo tak, juz kiedys skojarzyłam, że Adaś z Maroon5 i ten kumpel Bruncia z wytwórni Ari mają to samo nazwisko , w sensie Levine .
W dodatku obydwoje mają imię na 'A' i jak bym powiedziała, że nawet podobni są, tylko Adam troche wyższy .
Noi się zastanawiam czy oni są może bracmi?
W tym celu próbowałam przekopywac złoża internetu, ale raczej bezowocnie .
I zapytuje wobec tego Ciebie, bo może Ty wiesz .
P.S. pochwal sie jak było na koncercie pana Kamila i StarGuardMuffin
  • awatar It's Better If You Don't Understand: Tez zauważyłam to podobieństwo , ale jeżeli nie jest to rodzeństwo to raczej trudno będzie nam sprawdzić czy są spokrewnieni , możliwa też jest zwykła zbieżność nazwisk ;)
  • awatar Gość: BRUNO PRZEGRAŁ Z BIEBEREM W BRITS :p
  • awatar Only When You're Lonely: O,ja też się nad tym niedawno zastanawiałam :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
A teraz się jeszcze cieszę podwójnie bo mam przewagę nad moja siostrą, która to wielbi Justina. (wybaczcie jej, cóż taki wiek )
No ale... hmm... ktos wreszcie pokazał gdzie jest miejsce Biebera bo na pewno nie w gronie zdobywców Grammy.A przynajmniej jeszcze nie teraz.
Ma chłopak czas, może jeszcze czegos dokona.
Trzeba mu przynac, że i może coś tam śpiewac potrafi, ale żeby byc artystą potrzeba czegoś więcej . Czegoś, czego, z całym szacunkiem, ale Bieber nie ma.
Powiedzmy sobie szczerze,że uwielbienie młodocianych fanek to jednak nie wszystko i to nie wystarczy...
Od razu mówię, nie jestem żadną hejterką, wręcz przeciwnie, życze mu dobrze, niech mu Bozia da , niech mu się kręci kariera .
Tylko chciałabym żeby artystami nazywac osoby z charyzmą i osoby, które na to zasługują i osoby, które tworzą coś fajnego, coś orginalnego i niekoniecznie komercyjnego i pod publikę, byle dobrze sie sprzedało .
Chyba tyle .

A tak przy okazji to wesołych walentynek





  • awatar Xarn: Ja też nie jestem hejterem, no ale FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Jak tu można nie być hejterem? Gdy widzi się na teledysku 13 letniego grzmota który wyrywa jakieś laski? :D Dramat! Chłopak jeszcze myśli, że pyrtuś to tylko do sikania służy a już by pewnie dupcył :D Takie promowanie na siłę, a jak słyszałem newsa, że ma synek autobiografię napisać to padłem. Ja mówię - niech dzieci będą dziećmi. Bo w dzisiejszych czasach, to albo dzieci zostają gwiazdami co potem z reguły się dla nich źle konczy (Np. aktor który grał Kevina w Kevin sam w domu [Ciężkie imię ma i nazwisko :D]) Albo z kolei dzieci robią dzieci - 13 latki w ciąży etc. Trochę chaotyczny komentarz, sorki. Pozdrawiam! :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Haaa!

Mammy Grammy!

Wiedziałam, że dostanie bo mu się cholera jasna należało i to własnie choby za Just The Way You Are .
Bardzo się cieszę i mamy powód girlzzy do świętowania .
Fak faktem, że tylko jedna, ale to tylko tak w tym roku, w przysżłym będzie więcej zresztą i tak uważam, że jak na osobę która stała się popularna w niecały rok to dużo .
Zresztą te 6 czy 7, dokładnie nie wiem , nominacji tez o czyms świadczy.
Bardzo się cieszę, że Bruno jest doceniany.

A teraz powtórka z rozrywki czyli co pomogło Bruno dostac najważniejszą muzyczną nagrodę!






Same przyznacie, że bardzo do twarzy mu z tym muzycznym oscarem
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
To tak z rana kolejna dobra wiadomość .
Bruno został nominowany do nagrody: KIDS CHOICE AWARDS 2011.

http://www.brunomars.com/news/0b2a31-bruno-nominated-for-kids-choice-award/


Proszee bardzo jak to Bruno nam się rozszalał z tymi nominacjami do różnorakich konkursów .
Brawa dla tego pana i oby tak dalej .
Cieszę się bardzo i pomysleć, że jakiś rok temu Bruno w środowisku showibizu funkcjonawał jako producent a szerszej publiczności małoznany koleś z piosenki B.O.B nothin on you.



Dla mnie to jest niesamowite, że w ciągu niecałego roku stał się tak sławny, a ludzie bardzo szybko obdarzyli go sympatią i nominują do najważniejszych nagród .
 

brudnopisnastolatki
 
missnuta
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
ekhm.
Po dłuższej nieobecności jestem .
Na poczatek małe wytłu,maczenie, otóż moje 'marsoholiczki' nie opuściłam Was tak całkiem całkiem bo na pingera gdzieś tam wchodziłam, czytałam wasze wpisy na bieżąco także w jestem jako tako w temacie .
Niestety czasu nie wsytarczało żeby napisac choćby małego komentarza więc i siedziałam cicho, nie pisząc ani u Was ani u siebie .
Po prostu brak mi godzin w dobie i jak by mi ktos przedłużył dobę o jeszcze jakieś 6 godzin, nie obraziłabym się .
To narazie tyle.
Teraz mam nadzieję bedzie już trochę lepiej i jakoś się poprawię .
I promise <33.

P.S. stęskniłam się za Wami ;***
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

missnuta
 
brudnopisnastolatki
 
Zarazaaa ;*** Ty mi chyba wmyślach czytasz . Dzisiaj własnie miałam się do tego zabrać .
 

brudnopisnastolatki
 
missnuta
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.